MW-Kehitys ja Mänttä-Vilppulan kaupungin matkailupalvelut tarjoavat toimijoille maksullista lisänäkyvyyttä Visittaidekaupunki.fi -sivuston somekanavissa. Kesän 2023 aikana toteutetaan maksettuja sosiaalisen median kampanjoita teemakohtaisesti ja nostetaan esiin mm. ensi kesän tapahtumahuippuja.

Kesän 2023 kampanjat matkailu- ja tapahtumatoimijoille

• Kampanjan kesto 2×1 viikko, touko-heinäkuun välisenä aikana. Kampanjat toteutetaan teemakohtaisina mainosryhminä.
  • Kampanjoiden sisällöt ja kohderyhmät suunnitellaan aikaisemmista sosiaalisen median kampanjoista kerätyn datan perusteella. Kampanjat rakennetaan teemakohtaisesti (esim. hotellit, ravintolat, maaseutumajoitus, putiikit, näyttelyt, käyntikohteet jne.).
  • Kampanjan hinta 100 € / toimija + alv 24 %. (Hinta sisältää mainosryhmien suunnittelun, julkaisun, mediabudjetin ja raportoinnin.)
  • Laskutus kampanjan jälkeen. Yrityksille toimitetaan raportti kampanjan tuloksista.
  • Kampanjaan osallistuvilla yrityksillä/toimijoilla oltava oma kohdekortti Visittaidekaupunki-sivustolla. Jos et ole vielä mukana, täytä ja lähetä tietosi ensin täällä: Yritystietolomake

Kesän yhteiset somekampanjat

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 128 MB.
    Kuvan lähettämällä vahvistat että sinulla on lupa kuvan julkaisuun ja jakamiseen sekä kuvaajalta että mahdollisesti kuvassa esiintyviltä henkilöiltä. Jos et jostain syystä pysty toimittamaan pyydetynlaista kuvaa, ota yhteys info@mw-kehitys.com