Serlachius-museot

Serlachius-museoiden ainutlaatuinen kokonaisuus muodostuu taiteesta, palkitusta arkkitehtuurista, historiasta, hyvästä ruoasta ja kauniista luonnosta. Molempien museoiden tilat soveltuvat hyvin kokous-, koulutus- ja juhlakäyttöön. Kesällä 2022 vieraat pääsevät testaamaan myös Göstan paviljongin taakse rantaan valmistuvan taidesaunan löylyjä ja kokoustiloja.

Käytössä on sekä moderneja että historiallisia kokoustiloja asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Tiloista löytyy uusin kokoustekniikka, modernit AV-laitteet ja hyvä äänentoistotekniikka. Kokouksen voi tarvittaessa myös jakaa useampaan tilaan esimerkiksi pienryhmätyöskentelyä varten. Museoiden opastus- ja ohjelmapalveluista voi valita hauskaa tai vakavaa ohjelmaa kokouksen lomaan.

Gustafin kokoustilat:

• Auditorio: 52 paikkaa (mahdollisuus 25 lisäpaikkaan)
  • Sali: 60 paikkaa
  • Historiallinen kahvio: 23 paikkaa
  • Aula ilman pöytäpaikkoja: 100 paikkaa (museon aukioloaikojen ulkopuolella)

Göstan kokoustilat

• Paviljongin Kivijärvi-Sali: 200 paikkaa (ilman pöytäpaikkoja)
  • Paviljongin ravintolasali:100 paikkaa
  • Autereen tupa: 55 paikkaa
  • Pedatila: 25 paikkaa
  • Kartanon viinitupa: 20 paikkaa
Serlachius-museo Gustafin sali, joka toimii kahvilana ja kokoustilana. Tilassa pöytäryhmiä, etualalla pariskunta istuu pöydän ääressä kahvilla.
Gustafin sali
Göstan Kivijärvisali, joka on kokoustilana. Taustalla valkokangas, kankaan edessä pöytäryhmiä, taustalla isot ikkunat.
Göstan Kivijärvisali